GI Environment (skylight) override: Bu grup, 3ds Max’in endirekt aydınlatma hesaplamalarını ve Çevre ayarlarını geçersiz kılmaya olanak sağlar. “On” seçeneği ile aktif edebilirsiniz ve istediğiniz çevre rengini veya dokusunu belirleyebilirsiniz.
Reflection/refraction environment override: Bu grup, 3ds Max’in yansıma ve kırılma hesaplamalarını ve ayarlarını geçersiz kılmaya olanak sağlar. “On” seçeneği ile aktif edebilirsiniz. Eğer ki sahneye bir HDRI map uygulayacaksanız onu da buradan yapmalısınız.
Refraction environment override: Bu grup, 3ds Max’in yalnızca kırılma hesaplamalarını ve ayarlarını geçersiz kılmak istediğinizde kullanılır. “On” seçeneği ile aktif edebilirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder